na odcinku od Gorzowa Wlkp. do „Wezła Miedzyrzecz Północ” od km18+040 do km 25+500 o dł. 7,460 km wraz z łacznikiem do drogi krajowej nr 24 o dł. ok. 4,180 km oraz od km 25+500 do km 37+146 o dł.11,646 km – od wezła „Skwierzyna 2” do wezła „Miedzyrzecz Północ” wraz z budowa obwodu utrzymania drogowego (OUD) i rondem łaczacym OUD z wezłem „Miedzyrzecz Północ”.
na odcinku 5.5.2 Myszęcin – Trzciel od km 75+500 do km 92+533. Budowa autostrady w zakresie branży drogowej obejmowała:
– budowę dwóch jezdni autostrady (docelowo 2 jezdnie po 3 pasy ruchu),
– budowę węzła „Trzciel” na skrzyżowaniu z istniejąca drogą powietową nr 1339F,
– przebudowę dróg powiatowych nr 1217F, 1213F i 1339F,
– przebudowę dróg gminnych F006325, F006324, F006323, F006301
– budowę dróg dojazdowych i wewnętrznych,
– budowę MOP-ów Chociszewo i Rogoziniec
drogi powiatowej nr 2531 F z drogą nr 22 w Gorzowie Wlkp. wraz z przebudową przyległych odcinków drogi nr 22.
Szczecin – Gorzów Wlkp. Odcinek II węzeł “Pyrzyce” (bez węzła) – węzeł “Myślibórz” od km 28+200 do km 54+900. W zakresie zadania było m.in.:
• wykonanie dwujezdniowego odcinka drogi o długości 26,7 km,
• budowę jednego węzła dwupoziomowego: “Myślibórz”,
• budowę 22 obiektów inżynierskich w tym 7 wiaduktów w ciągu drogi ekspresowej i 15 nad drogą ekspresową,
• budowę przepustów drogowych z blachy stalowej oraz z rur żelbetowych,
• przebudowę dróg bocznych,
• wykonanie dróg dojazdowych.
miasta Międzyrzecz w ciągu drogi krajowej nr 3 Świnoujście – Jakuszce, stanowiącą część drogi ekspresowej S-3. Odcinek drogi, pełniący funkcje obwodnicy, ma długość 6,5 km i posiada dwa węzły drogowe.
Podczas budowy obwodnicy wykonano siedem obiektów inżynierskich:
– 1 most – dł. 300 m, 9 przęseł
– 3 wiadukty,
– 1 przejazd gospodarczy
– 2 przejścia podziemne dla pieszych.
Gorzowa Wlkp. o łącznej długości 12 km będącej częścią drogi ekspresowej S-3 biegnącej ze Świnoujścia do przejścia granicznego w Lubawce.
Odcinek pierwszy to 2,5 km fragment obwodnicy Gorzowa Wlkp., łączący ul. Sulęcińską z ul. Kasprzaka wraz z wiaduktem drogowym i węzłem “Gorzów Południe”. Na 9,5 km odcinku drugim gorzowskiej obwodnicy zbudowano kilkanaście budowli inżynieryjnych, w tym 700 metrowy stalowy most nad Wartą i jej rozlewiskami.
nr 131 na odcinku Chociw Łaski – Kozuby – Zduńska Wola Karsznice w ramach zadania inwestycyjnego pn. “Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Zduńska Wola – Chorzów Batory”
nr 272 na odcinku Kluczbork – Ostrzeszów Prace odbywały się w torze nr 1 na odcinku Kluczbork – Ostrzeszów od km -0,343 do km 59,710 oraz w torze nr 2 na odcinku Kluczbork – Łęka Opatowska od km -0,253 do km 25,680.
m. Wielunia w ciągu drogi krajowej nr 8 od km 237+048 do km 250+289,86 wraz z budową trzech węzłów drogowych: „Biała”, „Raczyn” i „Jodłowiec”.